Popaganda

1 månad och tre veckor sen senaste inlägget,jo jag glömde bort lösenordet ett tag där.Har b.la hunnit gå och se bob hund live två gånger,i Helsingborg och Stockholm.Sommaren har tagit slut och det har gått alltför fort.
Hade en myskväll med Erika,Louisa och Clara nere vid Djulö.Satte oss ner vid en brygga och åt gott medans vi lyssnade på musik som troligtvis kom från ett bröllop.

Åkte till Popaganda förra helgen med Klara.Dit vill jag helt klart tillbaka till nästa år!Florence Valentin är en ny favorit på scenen.Hela bandet var jättehärligt och dansvänligt.Satte oss på läktarna där vi satt ett bra tag.Åt mat och träffade Sanna som vi senare kollade på konstsim med.Gick och såg Laakso som jag blev lite besviken på.Skulle velat ha hört lite bättre låtar,men det var dansvänligt det med.

Ställde oss för att ta plats till bobben men Hidden Cameras spelade först.En katrineholmare fick komma upp och spela tamburin på scenen och dansa lite.Under någon låt fick hela publiken göra rörelser och det var riktigt kul.Härligt att se så många hänga med.
Sen var det äntligen dags för bob hund och vi stod med en del av idiotklubben näst längst fram.Redan i första låten började trycket från publiken bli lite för mycket.Tappade bort två av dem jag var med och jag blir alltid riktigt orolig när något sånt händer.Jag lyckades ta mig igenom hela konserten utan att bli utburen eller kvävd iallafall.Sa hejdå till alla och dagen därpå strosade jag runt lite på söder.

När jag kom hem såg jag att min kamera var borta så den har antingen blivit stulen eller så har jag tappat bort den.Lite surt eftersom jag tog en del bilder i Stockholm.Som tur är ska jag köpa en ny när jag fyller år och det är snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0