"Ständigt denna Vessla!"

image23
"Gå ner och köpt ett par temlor på Rotas bageri"
Ture Sventon,den ständigt semmelätande detektiven som försöker lösa brott som nästan ständigt är gjorda av Ville Vessla.
Jag laddade tydligen ner julkalendern med honom, fick jag reda på nu.Ville Vessla vill sno en staty från två gamla damer."Tänker dem sno jubelkalle?" Pierre Lindstedt som spelar det tjocka spöket i Greveholm är också med och spelar Oxen.

Det som jag blev helt överförtjust i var att Ville Vessla älskade hallonsaft.Jag undrar hur de kom på det,just hallonsaft.Det är så mysigt och barnsligt på samma gång.Vuxna män i filmer nuförtiden brukar alltid ta en whisky eller en öl på den lokala puben. Hallonsaft,det var tider det..

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0