möt mig där båtarna rullar ut

Någon gång har jag lovat mig själv att jag ska bo vid havet,helst västkusten.Gå ut på morgonen och borsta tänderna och känna havsluften och vinden i ansiktet.En liten röd eller blå stuga.Det behöver inte vara mer än en sommar.Från maj till september.Sen flyttar jag till Paris och myser av hösten.Där köper jag en liten lägenhet och minst en basker.Självklart ska jag ta med dem kompisarna som står mig närmast och som jag vill ha med.Jobbar på ett café och kanske har något litet extraknäck som fotograf på en liten independent tidning där de flesta är under 35.Det är mitt drömliv i ett nötskal.Självklart ska jag resa mycket också.Hela världen runt och åka luftballong ska jag göra någon gång.

image26

Jag älskar mina gardiner!Ännu ett bevis på min lilla vuxen-känsla som kommer fram ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0