bob hund spelar i helsingborg!

Igår var vi hos min bror i Linköping.Åkte till Ikanohuset först och shoppade lite nödvändigheter,b la en sommarjacka som är helt perfekt,ett halsband där man kan sätta in små kort och rouge.

Men den största glädjen kom ändå i fredags.På eftermiddagen fick vi läsk för att tvåorna hade fått ett specialpris i någon tävling så vi ettor och tvåorna satt i gräset och drack läsk.Fick sluta efter det och på kvällen blev det god mat hos Turre.Beställde från det nya stället mittemot Palladium.Kom hem till Turre och åt maten och efterrätt.Satt och pratade ett bra tag och min mobil ringde.
Det visade sig vara Klara från Malmö och när det gäller henne så är det bara en sak som kan få henne (och mig också för den delen) att vara så lycklig som hon var och det är .bob hund.


De ska turnera i sommar,första turnen ända sen 2003(bortsett från en spelning (med tjugoårsgräns på debaser medis 2006)och de ska komma till Helsingborg berättade hon.Det är den enda spelningen som är spikad för dem.Det är klart som korvspad att jag ska ner dit.Jag skulle kunna göra vadsomhelst för att se dem vad som kan vara en sista turne någonsin.Så nu är det nog spikat.Mina päron ska följa med ner och de ska gå runt där också.
Jag har inte varit såhär lycklig på länge och nu har jag äntligen en grej att kämpa för så att jag  inte ger upp skolan innan sommaren.


image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0