90- talets julkalendrar är bäst

Idag har vi varit lediga heela långa sköna dagen! Gick upp på morgonen och tränade på friskis. Det är riktigt skönt när det är så lite folk i gymmet.

Annars har jag börjar kolla på en julkalender,"När Karusellerna Sover". Smidigt att någon har lagt upp alla avsnitt på youtube,helt perfekt! De är så dyra att köpa. Har kollat på minst ett avsnitt varje dag och när jag väl har börjat kolla så är det rätt svårt att sluta..efter det så blir det Jul i Kapernaum.
Eftersom jag har blivit helt förälskad i tivolin så kollade jag efter lite om det fanns jobb på Gröna Lund(smidigt och gratis boende eftersom jag har en farmor som bor i sthlm) och det fanns det. Fast de hade 18-års gräns på de mesta jobben. Om jag hade någon boende i Göteborg där julkalendern spelades in hade jag kollat där men nu är det rätt kört.Stå och släppa in folk i karusellerna vore ett perfekt jobb.  Kanske sitta och styra åkturen också. Glassförsäljare vore kanske inte helt fel det heller..

image27



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0