En annan dag

Nu har jag inte skrivit på mer än en månad igen.
Har inte tyckt det har varit så roligt och brukar vara inne på bilddagboken väldigt mycket,men nu när de har bytt design så funkar det inte särskilt bra för mig.

Men jag ska ta mig i kragen och har tänkt att börja på en ny kula.Ska försöka skriva oftare och om mer roliga småsaker så att man kanske får lite fler läsare :).

Clara och jag har pratat om framtiden och vi har båda kommit överens om att det vore väldigt kul att åka till Paris efter skolan och bo där ett halvår eller så och fynda massor av kläder samtidigt som man jobbar på något litet café.Självklart ska man lära sig lite franska när man är där.Så fort som möjligt,helst innan man åker dit.

Den som inspirerade mig att börja skriva blogg igen var den här söta tösen ;niotillfem


Kommentarer
Postat av: Erika

Hehe ja det ska vi! Kul att du drar igång bloggandet igen, jag har saknat att kunna läsa lite från dig ;)

2008-03-25 @ 10:31:40
URL: http://erikalauri.blogg.se
Postat av: Erika

mums ;) vi båda köper godis visst var det så?

2008-03-25 @ 16:46:52
URL: http://erikalauri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0