sommartider

Skolan är slut och sommarlovet har pågått i en vecka.
Examenskvällen blev väl sådär.Just då tyckte jag att den var bra eftersom man träffade mycket folk man kände igen men i efterhand..ruskigt kallt var det iallafall.
Hela förra veckan rensade jag ogräs på jordgubbsfält vid Marieberg.Har sovit mycket hos Lollos snälla familj.På eftermiddagarna hände inte så mycket när man hade slutat jobba,åt lite,sov lite,kollade på en film och kanske en promenad.Ganska skönt ändå.Att ta det lite lugnt. Det kommer bli skönt att ha sommarjobbet för sommaren över och få pengarna direkt.Ska jobba nästa vecka också fast då ska jag stå i kassan och ta det ännu lugnare.Får bättre betalt dock. Från måndag till fredag,11-19 varje dag.

Midsommarafton spenderades hemma hos Therese med folket. Väldigt trevligt med god mat,många skratt och dans.Några av oss gick ner på stan vid kl 12 och det var helt dött..Så jag kom hem tidigt och började kolla på en film.
Annars har jag bara varvat ner och tagit det lugnt.Sovit ut har jag gjort och kollat på Ryssland- Holland hemma hos Sändra.

Ryssland är riktigt grymma och jag underskattade dem verkligen men vilket lag. Värdiga vinnare är de verkligen men ändå.Ryssland är väl inte mitt favoritland direkt...studenter

MP3:s studentvagn. Om inte ettorna är högljudda så kommer det bli vääldigt tyst på media i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0