Sommarlov för min del!

Den här dagen gick i rekordfart!Jag gick upp och vips så var klockan fyra och jag slutade.Absolut sista dagen för mig och det var grymt skönt att sluta.Visst,pengar är bra men man tröttnar ganska snabbt och det är rätt jobbigt att stå där.Josefin och Hilda kom och rensade ogräs och jag har aldrig skrattat så mycket på de två veckorna jag har varit där som idag.

Jag plockade jorgubbar och jag var utrustad till tänderna.Nästan.Hade inte så bra skor men nu har jag jobbat i regn och jag har funderat ett tag över hur det skulle vara.Så nu är det gjort!Gympade lite idag också.Svettigt och varmt inne i l friskis och svettis lokalen med minst 50 pers.

kossooooooor!

Kossor! Läskiga dreglande saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0