helgskoj

Ungefär två vekor sen jag skrev sen sist,ajdå..inte bra.
 Den helgen som har varit nu har varit helt perfekt.Något roligt att göra varje dag.

I fredags var jag och Sandra nere i stadsparken och kollade med hennes släkt. Känsliga bitar med Anders och Putte kollade vi b. la på. Senare på kvällen åkte vi till hennes farmor och farfar som hade gårdsfest.Åt mat,badade och hade det mysigt.

I lördags var vi hos Erika på dagen och åt födelsedags fika. Hade lite frågesport och spelade kubb och hade allmänt trevligt,men varmt! På kvällen åkte vi ut till Kajsa i MP2 som hade mediafest. Dansade oss svettiga, blev uppätna av mygg
 och snackade tjejsnack.

Igår åkte vi ut till Emma och fixade grejor till skolans dag. Dessutom så åkte vi ring efter en båt och badade.

Skolans dag idag dårå.Hade regnjacka och regnbyxor på mig och flytväst plus ett linne och kortbyxor under.Blev liite varmt bara. Hade lite för höga förväntningar på dagen tror jag..men det var helt okej att missa en skoldag för det. Vi vann inga priser trots vår snygga tårta som vi åt upp lite senare.

Nu ska jag göra det sista historia arbetet någonsin! hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hehe aa det blev full pott i år :O

2008-06-21 @ 09:30:04
URL: http://erikalauri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0