äntligen sportlov

Det är väl snart en månad sen jag bloggade och jag vet egentligen inte varför.Har haft en hel del i skolan och när jag har haft tid över har jag gjort annat.

I skolan rullar allt på som vanligt.Läxor på läxor.Varje gång man har gjort klart något så får man någonting nytt.Det är då man börjar undra vilka som har sagt att media är slappt...
Alla hjärtans dag efter skolan spenderades på Coffee house med turre och clara.Åt en kyckligpanini med trocadero och en chokladboll till efterätt.

Teatern har börjar och lektioner var rolig och bra.Fick både motion och medvetande.Vi ska göra en barnteater om b.la en baby och troll.Kommer bli rätt kul : )


Idag har jag mest suttit inne och kollat på skidor.Tävlingarna avlöste varandra så man kunde sitta hela dagen.Kallur kom trea,mycket bra.Gick ut på en långpromenad och upptäckte lite nya områden i Katrineholm.
Illustrator är skiten nuförtiden.Håller på att jobba med en bild där en kille har en trattgrammofon som öra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0