Rutiga påslakan och pyjamasar är inte helt fel..

Bilddagboken funkar inte på min mac så jag sitter här vid PC:n.Funkar inte heller att lägga in bilder på bloggen.Snart hoppas jag iallafall att det funkar på macen så jag slipper sitta här varje gång..Menmen,jag ska snart upp till Norrland och det kommer bli jättekul att träffa släktingar!


En ganska konstig sak hände igår.Jag var och tränade ett baspass på friskis och vi började med lite uppvärmning som vanligt.Första låten började och jag tänkte inte så mycket på det,men i refrängen hörde jag att det var en sång som jag hörde väldigt mycket när vi var i Italien en sommar.Jag har aldrig hört den sedan jag kom hem därifrån men nu!Helt otroligt.Låten kan möjligtvis heta någonting med Bomba.En bild därifrån passar bra nu.
image18


Var och övningskörde med pappa på småvägar och det gick bra.Fick bara lite panik när en annan bil kom.Det börjar gå rätt hyfsat att köra nuförtiden.Fast jag är alltid nervös innan vi ska åka ut,lite onödigt tycker jag.

image19

Nu ska jag kolla på Sverige Campar och inatt ska jag drömma om en rutig pyjamas.Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0