Staden har börjat sin vila

Kort uppdatering ;
I lördags hade vi singstar kväll hemma hos Emma.Mat fick vi också innan och det blev en hel del youtube tittande.Alla ville visa någon kompis som hade lagt upp filmer.Jag sjöng tills det gjorde ont i halsen,sen blev det lite vila och så.

I söndags åkte jag till Stockholm och träffade söta Klara.Vi gick och köpte tunnelbaneremsor som var svinigt dyra och därefter gick vi runt och letade efter något bra matställe.Vi gick till Kungshallen,men som vanligt var det proppfullt där.Att man alltid ska komma i rusningtiden...vi gick till saluhallen istället och innan man åker ner fanns det ett kebabställe som vi åt på.
Sen var det dags att åka tunnelbana till Odenplan och hälsa på Klaras moster.Där stannade vi i två timmar.Fick massor av te,päroncider,brago kex och muffins.Blev proppmätt av allting
Efter det åkte jag och Klara in till stan igen för att köpa biljetter till Råtatouille på Sergelbion.En timme hade vi att fördriva tiden på och vi gick en långpromenad genom Gamla stan.Sen satte vi oss i Kulturhuset och vilade.
Inne på bion var det fullt med folk och till slut blev vi insläppta.Bion var bättre än förväntat men det var något som saknades.
Sen bar det av till Centralen för att vänta på tåget och äta mat.Köpte en halvdyr yougurt som blev min kvällsmat.Tåget blev 20 minuter försenat.

I måndags sov jag över hos Sandra och kollade på 1408 och The Illusionist på datorn.
Natten över tills idag sov Lollo här och vi kollade på Dagboken/The Notebook och Söders musikal.

Kommentarer
Postat av: Klara

Förlåt för att jag nästan svälte dig på stationen. :P
haha härliga tider. Stockholm är bäst.
Eller som fem myror säger dte är o i bommet som gör det. det är maria i stokcholm som gör det. elle rnågot sånt. :)

Du är bra puss

2008-01-26 @ 23:09:32
URL: http://randigsocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0