Black dog

Tiden som har förflutit sen förra veckan har gått väldigt långsamt.
I lördags var jag i Norrköping och handlade lite nya kläder.Skulle gärna ha ett par brallor också men det är så tråkigt att titta efter...
På kvällen var det myskväll hemma hos mig med tacos och singstar.Emma,Viktor,Decha  och Malin kom.Jimmy ringde efter ett tag och vi mötte upp honom.

Hela den här veckan har varit rätt normal.Vi hade öppet hus i tisdags iallafall.Rätt kul även fast jag inte träffade så mycket folk som jag hade hoppats på.

Nu sitter man och gör svenska...går enormt segt.Ska skriva om vegetarianer och vegetarism men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva först.Hatar att jag har fått problem med att formulera mig.

Imorgon blir det bandy för hela slanten.Premiär för säsongen och premiär för mig.Har aldrig varit på bandy förut,är inte så intresserad.Men när man får gratisbiljett är det klart man går.
Har börjat blivit sjuk också...halsont som tusan hade jag tidigare idag.Efter skolan har jag druckit både te och oboy och ätit några halstabletter.Det kommer väl inte direkt bli bättre av att sitta ute och frysa imorgon,menhey bandy : ).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0