Julaftonen

Ja,det har ju varit julafton nu då.
Julkänslan var väldigt svår att få eftersom det var väldigt grönt ute.Knappt himlen var vit.
Kalle Anka och det klassiska julfirandet förgylldes med en hälsning från Anders och Måns.De ska hålla i nästa års julkalender och det kan inte bli annat än bra!
Mina julklappar var jag nöjd med även fast det känns att man håller på att bli lite äldre och får tråkigare julklappar såsom underlakan.Det jag fíck var ungefär det här ;

En ny mp3-spelare som heter Sandisk
Video/dvd spelare
ett ställ till min elbas
en plattång
"Fint som snus" av Daniel Boyacioglu
Harry Potter and the deathly hallows
Ett ljusblått underlakan,två vanliga lakan,sov-nattlinne och mysbyxor
Godis(två askar noblesse,en marsipangris och en aladdin ask)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0