Tankar,försvinn

image2

Nu har vi två musikalveckor och de två sista dagarna på den sista musikalveckan ska jag och några släktingar upp till Borgafjäll för att fira en annan släkting.Det ligger låååångt upp i landet.Ganska nära Norge.Ska bli skönt att komma dit och träffa massor av folk,vissa som man kanske aldrig har träffat tidigare.Jag behöver komma bort.Jag trodde att det skulle bli bättre av att ha lov men nej.Det här lovet har inte gett mig någonting,inte ens vila.

Ibland har jag bara för mycket i huvet.Skulle behöva någon slags trollkarlkskula som Dumbledore har.En som man kan släppa ner tankarna i och ta upp de när det blir nödvändigt.Det önskar jag mig i present.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0