Innan du dör kommer du också fatta

"Det var strålande väder och strålande sol du hade färgglada kläder och matchande skor men varför känns det som att vi börjar lämna varann redan första gången vi träffade varann finns det ingenting kvar av det fina som var finns det ingenting kvar av det som faktist var bra


"När man äntligen har träffat rätt och allting känns rätt så blir det omöjligt på nåt sätt

"Det finns ingenting som jag inte skulle ha gjort för att bli din för att få vara med dig det var liksom aldrig upp till mig

Kan aldrig riktigt få nog av den låten, Hets - Du är också dum

image3

It's not a sin if you don't fit in
It's not a sin if you're not a saint
I have problems with the things I hate

Vi fick preliminärt besked idag,jag kom in på media som jag ville :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0