Fredagskul

Sitter och gäspar och gnider mig i ögonen just nu.Är sjukligt trött efter gårdagen och man blir inte piggare av vädret.

Skoldagen gick väldigt segt och jag redovisade muntligt två gånger och sa nästan exakt samma saker.En gång framför klassen,den andra gången framför klassen och en kamera.Det gick inget vidare framför kameran men jag fick beröm.Efter skolan skyndade jag och Sofie ner på stan för att ta en fika.Satt inne när det spöregnade som tur var.Fick skynda mig hem och fixa allt innan vi började åka ut mot Kajsas fest i Valla.Jag,Therese och Clara kom på att det kanske vore bra att ta med en present eftersom hon hade fyllt år så vi köpte lite blommor och choklad.
Väl där grillade vi och träffade lite trevligt folk.

Fick reda på att  några naturare var vid gatstuberg så vi åkte dit istället.De hade tänt en lägereld och hade gitarr med sig så det blev lite sång innan alla begav sig ner på stan.Sjöng Håkan låtar på vägen ner och det lät väl sådär..Fick reda på en hel del information om folket vi hade sällskap med ner. När vi var där nere gick de flesta in på krogen så vi andra gick runt och träffade trevliga människor.
Stod kvar på ett ställe ganska länge med några estetare och spontanbildade ett band.Jorå,så att..jag ska tydligen spela gitarr.

I vilket fall som helst så är 90:ornas naturare väldigt trevliga och jag hoppas det blir mer sådana kvällar.

Kommentarer
Postat av: Therese

Svar: Haha! Jo, jag tycker ju det, det är lustigt vilka konstiga namn man kan hitta bland en massa adress-listor ;D

2008-10-26 @ 13:07:55
URL: http://afondfarwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0